RSS RSS
Kövessen minket:Kövessen minket Twitter-enTwitter, Kövessen minket Facebook-onFacebook vagy
2012. május 17., csütörtök - Paszkál. Holnap Erik és Alexandra napja lesz.
 
 

A Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics online kiadásában megjelent tanulmány szisztematikusan sorra veszi azokat a 2010-es amerikai étrendi ajánlásokat, amelyek az alacsony energiasűrűségű élelmiszerek fogyasztására buzdítanak. A beszámoló felnőttek, kamaszok és gyermekek esetében is elemzi az energiasűrűség, vagyis az adott élelmiszerben lévő kalóriamennyiség, és a testsúly összefüggését.

Publikálva Életmód

Egy új kutatás igyekszik segítséget nyújtani azoknak a szülőknek, akik szeretnék, ha gyerekük fogyna egy kicsit. Három fajta diéta közül az a legmegfelelőbb a gyerekeknek, amelyik a vércukorszint egyensúlyára törekszik, bár a másik két módszer is fogyást eredményezett. „Tudjuk, hogy a fogyókúrák hatásosak. A kérdés most az, hogy miként lehet rávenni az embereket a betartásukra” – mondta el a kutatás vezetője, Shelley Kirk.

Publikálva Életmód
2012. április 9. hétfő, 08:00

Fogyás diéta nélkül

A tél végével jön a pólószezon, visszatérnek a régi álmok: a csípőn lehetne kissé kevesebb szalonnaréteg, a has lehetne laposabb. És nagyon jó lenne, ha a régi farmernadrágot megint fel tudnánk venni... A karcsúbb, jobb alak álma soha nem megy ki a divatból. Hogyan érhetjük el az áhított súlyt? Nézzük!

Publikálva Életmód
2012. február 27. hétfő, 13:53

Új módszer a sikeres fogyáshoz

Amerikai tudósok egy új képletet dolgoztak ki a kalóriaszámlálásra, mellyel úgy vélik, forradalmasítani fogják az emberek elhízás elleni küzdelméhez, illetve a fogyókúrához való hozzáállását. Az elmúlt harminc évben duplájára nőtt az elhízottak aránya, és a súlycsökkenés elősegítésére épülő iparág mára többmilliárdos üzletté vált.

Publikálva Nagyvilág
2012. január 24. kedd, 13:59

Az egyszerű fogyás titka

Azok, akik piros színű tányérból esznek, egy felmérés szerint akár 40 százalékkal is kevesebb ételt fogyasztanak. Sőt ez trükk az alkoholos italok esetében is működhet: csak használjunk piros poharat és máris kevesebbet iszunk. Akár 40 százalékkal kevesebbet esznek azok, akik piros tányérból falatoznak. Egy német és svájci tudósokból álló kutatócsoport szerint ugyanis a piros szín veszélyt jelez, ami az étkezések vagy az alkohol fogyasztás során megálljt parancsolhat az agynak.

Publikálva Életmód
2012. január 20. péntek, 13:48

Írd magad vékonyra!

A Stanford Egyetem legújabb kutatásai szerint azok a nők, akik egy 15 perces írásgyakorlat során olyan értékekről írtak, mint a szoros kapcsolat, a zene vagy a vallás, többet fogytak az elkövetkező négy hónapban, mint, akik nem élték át ezt a tapasztalatot. „Tudjuk, hogy a saját integritásunkat magunk is erősíthetjük. Emlékeztethetjük magunkat például arra, hogy mennyire szeretjük a gyerekeinket” – mondta Christine Logel, a Waterloo Egyetem munkatársa.

Publikálva Életmód
2011. október 6. csütörtök, 14:00

Helytelen tanácsadás a sikertelen fogyókúrák oka?

Egyél kevesebbet, és le fogsz fogyni. Ez az egyszerű tanács igaz ugyan, de nem könnyű betartani, ráadásul gyakran azért jönnek vissza a felesleges kilók, mert az emberek visszatérnek régi, megszokott és egészségtelen táplálkozási szokásaikhoz. A kutatók azonban úgy gondolják, hogy a visszaesések és kudarcok hátterében az áll, hogy irreálisak az elvárásaink. Igazából nem is a mi elvárásaink, hanem a szakembereké, mivel a tőlük származó tanácsok helytelenek.

Publikálva Egész-ség
2011. július 28. csütörtök, 14:00

Az idősebbek is megszabadulhatnak a túlsúlytól

A harmadik-negyedik X után egyre makacsabbul tartják magukat a plusz kilók, amelyek észrevétlenül kúsznak fel. Vajon egy bizonyos életkor után már törvényszerű a súlytöbblet? Az egészséges, tartós fogyás alapjairól dr. Keresztényi Zoltán, az Oxygen Medical humánkineziológusa beszélt.

Publikálva Életmód
2011. június 13. hétfő, 08:00

A virtuális edzőterem segít a fogyásban?

Amerikai tudósok legújabb tanulmánya szerint a Second Life nevű online számítógépes játék virtuális világában történő edzőtermi látogatások látszólag a valós életben is segítenek a plusz kilók eltüntetésében.

Publikálva Nyílt tér
2011. május 20. péntek, 08:00

Mégsem jó az Atkins-diéta?

A megrögzött diétázók egy része mindent megvon magától, amiben szénhidrát található, mert a jelenleg leginkább elfogadottnak tekinthető irányzat szerint ez a legnagyobb ellensége a fogyókúrázóknak. Minderre rácáfolni látszik egy új tanulmány, amely azt állítja, hogy pont a szénhidrát az, amely segíthet a fogyásban.

Publikálva Életmód
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>
1. oldal / 3
Partnereink
Hirdetés
Hirdetés
 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
 
Belépés
    
 | 
Hírlevél fel/leiratkozás
Találkozzunk a Facebookon is!
Időjárás
Fair Sunny Partly Cloudy Mostly Cloudy T-Storms
15C 19C 24C 27C 24C
Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap Hétfő