RSS RSS
Kövessen minket:Kövessen minket Twitter-enTwitter, Kövessen minket Facebook-onFacebook vagy
2012. február 9., Csütörtök - Abigél és Alex. Holnap Elvira napja lesz.
 
 

A legújabb kutatások szerint a paracetamol szedése súlyosbíthatja a már meglévő asztmás tüneteket felnőttek és gyerekek esetében, sőt, új betegség kialakulásához is vezethet. A Pediatrics című szaklapban publikált tanulmány szerint a különböző márkanevek alatt árusított paracetamol és acetaminofen közvetlen kapcsolatba hozható az asztmatikus betegségek kialakulásával.

Publikálva Egész-ség

Az alacsony zsírtartalmú joghurt fogyasztása terhes anyáknál összefüggésbe hozható a gyermek majdani nagyobb asztma és szénanátha kockázatával – állapították meg kutatók, akik az Európai Légzőszervi Társaság éves kongresszusán ismertetik kutatási eredményeiket Amszterdamban, szeptember végén.

Publikálva Nagyvilág
2011. július 25. hétfő, 14:00

Asztma, vagy krónikus bronchitisz?

Az asztma közel 300 millió embert érint világszerte, és csak az Egyesült Államokban 24,6 millió embert regisztráltak asztmával 2009-ben. Súlyosabb esetekben az asztma akár halálos is lehet, bár az orvostudomány fejlődésének köszönhetően egyre ritkábbak a halálesetek.

Publikálva Egész-ség

Nyáron szívesen időzünk a szabadban, kirándulunk vagy töltjük az időt vízparton. Ahhoz, hogy a vakáció és a nyaralás valóban nyugodtan és pihentetően teljen fontos, hogy megfelelően felkészüljünk. Különösen, ha allergiás, asztmás gyermekekkel kelünk útra.

Publikálva Egész-ség
2011. május 20. péntek, 14:00

Napfénnyel a gyermekkori asztma ellen

Azt bizonyára sokan tudják, hogy a D-vitamint elsősorban a napfényből nyeri szervezetünk. Azt viszont már biztosan kevesebben hallották, hogy a D-vitamin szerepet játszik többek között a gyermekkori asztma elleni védelemben is. Valenciai kutatók legújabb tanulmányukban kimutatták, hogy a hidegebb, csapadékosabb városokban élők a betegség nagyobb kockázatának vannak kitéve, mert ezeken a területeken alacsonyabb a napsütéses órák száma.

Publikálva Életmód
Az elmúlt húsz év során majdnem kétszeresére nőtt az allergiások, ezen belül is az ekcémások, a szénanáthások, az asztmások és az ételallergiában szenvedők száma, állítja a Michigani Egyetem docense, Dr. Marc McMorris.
Publikálva Egész-ség
2011. május 2. hétfő, 08:00

Asztmásoknak: közös futás május 3-án

Az Asztma világnapja, 2011. május 3. alkalmából kerül sor közös orrlégzéses futásra, illetve gyaloglásra a Margitszigeten. A rendezők – a magyarországi Buteyko Légzés Központ, valamint az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége – így szeretnék felhívni az egészségügyi kormányzat, a média és minden érintett beteg figyelmét a helyes légzés gyógyító erejére és az így végzett mozgás fontosságára.

Publikálva Egész-ség
2010. október 26. kedd, 14:00

Gyógyít és szépít a sós levegő

A sós levegő gyógyító erejét már az ókorban is ismerték. Előnye, hogy a várandósság időszakában és kisgyermekkortól is alkalmazható légúti fertőzések, asztma, allergia és bőrproblémák kezelésére, de jótékony hatása a stresszoldás terén is érvényesül.

Publikálva Egész-ség
2010. augusztus 27. péntek, 14:00

Allergia, asztma ellen D-vitamin

Az allergia kezelésében és megelőzésében hatékony lehet a D-vitamin kúra amerikai kutatók szerint. Egy gyakori penészgomba fajtával szembeni allergiát csökkent, mely súlyosabbá teheti az asztmát vagy cisztás fibrózist.

Publikálva Egész-ség

Az, hogy a dohányzás nem igazán támogatja az egészséget, széles körben ismert. Amíg azonban valaki egészséges, gyakran csak ködös, távoli kockázatnak tartja, amelyre esetleg valamikor a jövőben fellép – vagy nem. Ezzel szemben a már tüdőkárosodásban szenvedő emberek sokkal gyorsabban és közvetlenebbül megélik a belélegzett nikotin és kátrány negatív hatását.

Publikálva Egész-ség
Partnereink
Hirdetés
Hirdetés
 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
 
Belépés
    
 | 
Hírlevél fel/leiratkozás
Találkozzunk a Facebookon is!
Időjárás
Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap Hétfő