RSS RSS
Kövessen minket:Kövessen minket Twitter-enTwitter, Kövessen minket Facebook-onFacebook vagy
2010. szeptember 6., hétfő - Zakariás. Holnap Regina napja lesz.
 
 
2010. augusztus 6. péntek, 08:00

A fruktóz okozza a magas vérnyomást? (2.)

Cikkünk első részében a cukorfogyasztás történelmi változását, és ennek egyes betegségek elterjedésére gyakorolt hatását tekintettük át. A második részben az egészségre káros fruktóz fogyasztásával kapcsolatos gondolatokat olvashatják.

Publikálva Egész-ség
2010. augusztus 5. csütörtök, 19:00

A fruktóz okozza a magas vérnyomást? (1.)

Kutatásaiban Dr. Richard Johnson azt vizsgálta, mi módon okoz az amerikai étrendben túlzott mértékben jelen lévő cukor – főleg fruktóz - elhízást, magas vérnyomást, cukorbetegséget és egyre több más egészségügyi problémát.

Publikálva Egész-ség
2010. július 27. kedd, 08:00

Fogyás az öt elemmel

Korunk egyik népbetegsége az elhízás és a cukorbetegség is összefüggésben áll az öt elemen alapuló életmóddal. Az elemek körforgásának ismerete a súlyproblémák leküzdésében is segíthet.

Publikálva Életmód
2010. május 19. szerda, 08:00

Vége a szurkálásnak a cukorbetegeknél

A hagyományos vércukorszint-mérés mindig fájdalommal jár, de feltalálták azt a bőr alá beültethető szenzort, amely mindezt megszüntetheti.

Publikálva Egész-ség
2007. október 12. péntek, 06:00

Cukorbeteg? Igyon minél többször zöld teát!

Aki cukorbetegségben szenved, annak érdemes mindennap több alkalommal is zöld teát fogyasztania. A zöld tea fogyasztása ugyanolyan hatékony, és sokkal biztonságosabb, mint a világon a legismertebbnek számító, diabétesz elleni gyógyszer, az Avandia (rosiglitazone).

Publikálva Nagyvilág

Egy új kutatás megerősítette, hogy a teljes kiőrlésű gabonamagvakban gazdag étrend jelentősen csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát. Ez nemcsak általában igaz, hanem érvényes mindenfajta szívbetegség és a szélütés (stroke) esetében is.

Publikálva Nagyvilág
2006. november 6. hétfő, 07:24

Új reménység cukorbetegeknek

Amerikai tudósok megállapították: egy bizonyos fehérje felel azért, hogy kialakul-e a cukorbetegség vagy sem. A Stanford University kutatói szerint a kalcineurin jelenti az egészség kulcsát a hasnyálmirigyben inzulint termelő béta-sejtek működése szempontjából.

Publikálva Nagyvilág
2006. szeptember 15. péntek, 07:13

Az édes üdítőitalok és az elhízás

A legújabb amerikai kutatások szerint az elhízás egyik fő oka az, hogy rendkívüli módon megnőtt az édes szénsavas üdítőitalok fogyasztása az elmúlt évtizedben. A bevitt szénhidrát egyharmada a különféle cukorhelyettesítő szerekkel készült ételekből származik.

Publikálva Nagyvilág

A világon élő több százmillió cukorbeteg számára jó hírt jelenthet, hogy a jövőben a naponta esetleg többször beadott inzulininjekció helyett esetleg szájon át belélegezhető formában is bejuttathatják szervezetükbe ezt a nélkülözhetetlen hormont. Az Egyesült Államokban a gyógyszerek engedélyezéséről döntő hivatal illetékesei már javasolták ennek az új hatásmechanizmusú készítménynek a jóváhagyását. Ugyanakkor a döntés és a szer későbbi felhasználása komoly kétségeket ébreszt a szakemberekben, mert egyelőre nincsenek adatok arról, hogy a közvetlenül a tüdőbe jutó és onnan felszívódó inzulin hosszú távon milyen hatást gyakorol a szervezetre.

Publikálva Nagyvilág
2006. október 3. kedd, 10:13

Az étel mint energiaforrás (2.)

Nézzük, hogyan tehetjük bioenergiákkal telítetté az ételeinket. Cikkírónk markáns álláspontjából kiderül, melyik ételt miképp érdemes el(ő)készíteni ahhoz, hogy a legelőnyösebb módon, bioenergiában bővelkedő, teljes értékű táplálékként hasznosíthassa a szervezetünk.

Publikálva Életmód
<< Első < Előző 1 2 3 Következő > Utolsó >>
1. oldal / 3
Partnereink
Hirdetés
Hirdetés
 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
 
Belépés
    
 | 
Hírlevél fel/leiratkozás
Natúrsziget Online Hírlevél
Videók
Találkozzunk a Facebookon is!
Szavazás
Ön mit szeret leginkább a Natúrszigeten?
 
Időjárás
Fair Sunny Light Rain Light Rain Light Rain
8C 19C 21C 22C 19C
Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek