RSS RSS
Kövessen minket:Kövessen minket Twitter-enTwitter, Kövessen minket Facebook-onFacebook vagy
2012. február 9., Csütörtök - Abigél és Alex. Holnap Elvira napja lesz.
 
 
2011. szeptember 18. vasárnap, 08:00

Koleszterin, só és higany: a finom sushi árnyoldalai

Múlt heti jelentések szerint, a sushi annyira népszerű étel lett, hogy több fogy belőle a szupermarketekben, mint a hagyományos sajtos szendvicsekből. Az egészségtudatos britek egyre többször választják a kis, kézre álló, ecetbe mártott, nyers hallal, tojással vagy zöldséggel díszített rizskupacokat. A Leeds Metropolitan Egyetem dietetikusa, Louise Sutton azonban elárulta, hogy a sushi nem feltétlenül annyira egészséges, mint amilyennek látszik, ezért nem árt óvatosnak lenni.

Publikálva Egész-ség
2011. május 27. péntek, 08:00

Jót tesz a rendszeres böjtölés

A rendszeres koplalás kapcsolatba hozható a koszorúér-betegség és a cukorbetegség csökkent kockázatával, valamint az alacsony koleszterin- és triglicerid-szinttel – hangzott el az Amerikai Kardiológiai Kollégium éves tudományos ülésén.

Publikálva Egész-ség

A szív és az érrendszer a legfontosabb láncszem az összes szerv és a szövetek működésének biztosításában. Az egészség közvetlenül függ a véredények állapotától. A szív és az érrendszer egész életünk során nagy terheléssel funkcionál, dinamikusan reagálva a terhelések növekedésére.

Publikálva Egész-ség

Valóban egészséges-e a mind divatosabbá váló pálma- és kókuszolaj? Miért nem tesszük jól, ha napraforgóból készült olajjal főzünk? Naponta felmerülő kérdések és megdöbbentő válaszok tanácsadó-szerzőnk tollából.

Publikálva Egész-ség
2010. július 9. péntek, 19:00

A legjobb ránctalanító

Az emberiség egyik legfőbb esztétikai élménye a nők szépsége. Minél tovább szeretnénk megőrizni, tehát próbálkozunk megannyi fantasztikus, főleg a reklámok által sugallt csodaszerrel. Az eredmény azonban sok esetben sajnos elmarad.

Publikálva Egész-ség
2010. június 30. szerda, 08:00

Olajos magvak a koleszterin ellen

Az olajos magvak fogyasztása jót tesz az egészségnek, mert egyéb előnyei mellett csökkentheti a vér koleszterinszintjét is - állapították meg  egy májusban megjelent tanulmányukban amerikai kutatók.

Publikálva Egész-ség
2010. június 8. kedd, 14:00

Vándorló ómega-3 forrás

Ízletes, és kevés más élelmiszerben megtalálható kivételes tápértékkel bír – a rózsaszínben pompázó lazac számos formában felszolgálható, a halkedvelők kedvence, és még a haltól idegenkedők is kedvelik.

Publikálva Nyílt tér

Az Egyesült Államokban hetente egymillió embernek írták fel a Zetia koleszterinszint-csökkentő gyógyszert, amelyről nemrég kiderült, hogy orvosilag nincs haszna, sőt alkalmazása a plakkok gyorsabb növekedéséhez vezetett. Ezt maguk az érintett gyártók jelentették be.

Publikálva Nagyvilág
2005. június 8. szerda, 00:38

Helyes étrend koleszterincsökkentésre

A koleszterinszint csökkentése igen fontos eleme a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésének. Tudjuk, hogy a koleszterinszintet befolyásolják az öröklött, genetikai tényezők, az epehólyag működése, valamint a helyes étrend. Ez utóbbi meghatározásához segíthet hozzá az a kutatás, amelynek eredményeként kiderült, hogy az olyan alacsony zsírtartalmú étrend, amelyben zöldség, gyümölcs, hüvelyesek és teljes őrlésű gabonamagvak szerepelnek, sokkal hatékonyabban csökkenti a „rossz” (vagyis az LDL-) koleszterin szintjét, mint az ugyancsak alacsony zsírtartalmú olyan étrend, amelyben egyszersmind feldolgozott élelmiszerek is szerepelnek.

Publikálva Nagyvilág

A szeles és csapadékos 15 fokos májusban és júniusban a cím hallatán leginkább napsütésre, melegre és a kék tenger megnyugtató morajára vágyunk. De mit takar a mediterrán diéta? Betegeknek vagy egészséges embereknek ajánlott, és mi valósítható meg belőle egy mérsékelt égövben fekvő országban?

Publikálva Életmód
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>
1. oldal / 2
Partnereink
Hirdetés
Hirdetés
 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
 
Belépés
    
 | 
Hírlevél fel/leiratkozás
Találkozzunk a Facebookon is!
Időjárás
Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap Hétfő