RSS RSS
Kövessen minket:Kövessen minket Twitter-enTwitter, Kövessen minket Facebook-onFacebook vagy
2012. május 21., hétfő - Konstantin. Holnap Júlia és Rita napja lesz.
 
 
2006. január 2. hétfő, 07:12

Teaivással megelőzhető a petefészekrák?

Svéd kutatók érdekes, de egyelőre nem egyértelműen meggyőző elméletet állítottak fel arról, hogy a rendszeres, naponta több csészével fogyasztott tea mérsékli a petefészekrák kifejlődésének kockázatát. A vizsgálatba 61 057 svéd nőt vontak be, akikkel kérdőívet töltettek ki étkezési szokásaikról, majd 15 éven át nyomon követték egészségi állapotukat. E másfél évtized alatt 301 nőnél alakult ki petefészekrák. Azoknál a nőknél, akik 2 vagy több csésze teát ittak naponta, 46%-kal kisebb arányban fejlődött ki a betegség, mint a teát nem fogyasztóknál.

Publikálva Nagyvilág
2006. október 25. szerda, 06:49

A fekete tea segít a stressz legyőzésében

Brit tudósoknak sikerült tudományos érvekkel is alátámasztaniuk azt a törvényszerűséget, amellyel a legtöbb szigetországbeli már régóta tisztában van. A kutatók eredményei szerint a fekete tea rendszeres fogyasztásával az emberek hamarabb túljutnak a stresszhelyzeteken.

Publikálva Életmód
2006. április 23. vasárnap, 20:48

A siker az agyban kezdődik

Tavaszi meglepetést kerestem a budapesti Harmónia Iskolában, aminek kipróbálásával örömet szerezhetünk a Natúrsziget portál látogatóinak. Vendéglátómról, Kevevári M. Katalin iskolaalapító agytrénerről az a hír járja: röpke 15 perc alatt csodát tesz a fáradt emberekkel. Szerettem volna úgy érezni magam, mintha kicseréltek volna... Megtapasztaltam. Kár lett volna kihagyni!

Publikálva Életmód
2006. július 10. hétfő, 07:16

A meditáció a szívbetegeknek is segít

Chicagóban közzétették az amerikai kormány által támogatott azon tanulmány eredményeit, amely azt vizsgálta, miként hat a rendszeres meditáció a szívbetegekre. Kiderült, hogy a rendszeresen meditálóknál 4 hónap elteltével valamelyes javulást észleltek a vérnyomásban és a vércukorszintben is. Azok a betegek, akik megtanulták és alkalmazták a transzcendentális meditációt (TM), jobb vizsgálati eredményeket mutattak, mint azok, akik nem meditáltak, hanem ugyanannyi időt fordítottak előadások meghallgatására és beszélgetésekre a stressz, az étrend és a mozgás szívre gyakorolt hatásáról.

Publikálva Egész-ség
2005. május 22. vasárnap, 18:56

Stressz ellen mély légzés

Mindössze 5 perc alatt megnyugtathatja magát az ember, jelentősen oldhatja a felgyülemlett feszültséget, ha a megfelelő technikával mély légzéseket végez. Ily módon ellazulnak az izmok, lassul a szívritmus, csökken a vérnyomás. Az ötperces gyakorlat mindennapi végzésével kiegyensúlyozottabbnak, frissebbnek, energikusabbnak érezhetjük magunkat, javul az alvásunk minősége és a koncentrálóképességünk is. A neves amerikai gyógyintézet, a Mayo Clinic Women´s HealthSource című folyóiratában megjelent cikk nyomán alább ismertetjük a módszert.

Publikálva Egész-ség
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>
4. oldal / 4
Partnereink
Hirdetés
Hirdetés
 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
 
Belépés
    
 | 
Hírlevél fel/leiratkozás
Találkozzunk a Facebookon is!
Időjárás
Fair Showers Partly Cloudy Partly Cloudy Partly Cloudy
26C 23C 28C 26C 23C
Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek