RSS RSS
Kövessen minket:Kövessen minket Twitter-enTwitter, Kövessen minket Facebook-onFacebook vagy
2012. május 21., hétfő - Konstantin. Holnap Júlia és Rita napja lesz.
 
 
2012. május 13. vasárnap, 08:00

Jót tesz a szívnek a keserű csokoládé

A csokoládé valószínűleg mindannyiunk tiltólistáján szerepel, ha éppen fogyókúrázunk, pedig csak arra kellene odafigyelnünk, hogy milyen fajtát választunk, és persze mértékkel fogyasszunk belőle. Bár a csokoládé nem éppen arról híres, hogy egészséges, a jó hír az, hogy van kivétel, mégpedig a keserű csokoládé. Sőt a San Diego Állami Egyetem tanulmánya szerint még a szívbetegségek kockázatát is csökkenti.

Publikálva Egész-ség
2012. március 2. péntek, 08:00

10 tipp a vércukorszint csökkentésére

A magas vércukorszint a cukorbetegség jele. Aki ebben szenved, gyógyszert kell szednie és/vagy inzulint kell magának beadnia. A vércukorszint csökkentése azonban természetes úton is lehetséges – tippeket adunk arra, hogyan próbálhatjuk ezt megtenni. A házi módszerek természetesen nem helyettesítik a gyógyszerek használatát! Aki nem szenved cukorbetegségben, az is megszívlelheti a tanácsokat, éppen a betegség megelőzése érdekében.

Publikálva Egész-ség

Ismert, hogy az agynak működése biztosításához folyamatosan cukorra van szüksége, ezért nem lenne meglepő, hogyha az anyagcsere befolyásolásán keresztül hatna a szervezetben keletkező cukormennyiségre. Az agy ilyenfajta szerepét már korábbi vizsgálatok rágcsálókban bizonyították, azonban az eredmények ellentmondásosnak bizonyultak, emiatt nehéz volt azokat emberi szervezetre átültetni.

Publikálva Egész-ség
2011. június 23. csütörtök, 14:00

A cukor gyengíti a memóriát?

Előfordul, hogy nem jutnak eszébe a nevek? Belép egy szobába, és nem tudja, miért ment oda? Elfelejt egy szót a mondat közepén? Idősebb korban ezek az események egyre gyakrabban következhetnek be, és sokan azt hiszik, hogy ezek az Alzheimer-kór jelei, pedig az esetek többségében csupán az öregedéssel együtt járó természetes emlékezetgyengülésről van szó.

Publikálva Egész-ség

A zöld tea zsírégető hatását már ismerhetjük, újabban a fekete teáról derült ki, hogy az elhízás és a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának az esélyét is csökkenti. És amíg a tea csökkentheti a vércukorszintet, egy új ingyenesen használható telemedicinás rendszer segít a rendszeres mérésben, ellenőrzésben.

Publikálva Egész-ség
2009. október 27. kedd, 06:14

Cukorbetegeknek, fogyókúrázóknak

Melyik cukorbeteg ne örülne, ha gyógyszerszedés helyett elég lenne egy növény levelének rágcsálása? Van-e olyan fogyókúrázó, aki böjtölés, számolgatás, önsanyargatás helyett ne a gymnema fogyasztását választaná? Mielőtt sietnek vásárolni, azért beszéljenek az orvosukkal!

Publikálva Egész-ség
Partnereink
Hirdetés
Hirdetés
 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
 
Belépés
    
 | 
Hírlevél fel/leiratkozás
Találkozzunk a Facebookon is!
Időjárás
Fair Showers Partly Cloudy Partly Cloudy Partly Cloudy
25C 23C 28C 26C 23C
Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek